Η κατάλυση του κράτους δικαίου ως όχημα για τη διάλυση της εκπαίδευσης
Με μια πρωτοφανή
απόπειρα κατάργησης του Ν.682/1977 μέσω εγκυκλίου
(!) το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να αποσύρει την συνταγματικά κατοχυρωμένη
εποπτεία της Πολιτείας στα ιδιωτικά σχολεία. Μετά την παράνομη και άνευ νόμου
απόλυση 2500 εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ και τη δημοσίευση των ονομάτων τους
ως απολυμένων πριν απολυθούν (μέσω κατάργησης των δημοφιλέστερων ειδικοτήτων
ώστε οι μαθητές να αναγκαστούν να προστρέξουν στα ιδιωτικά επιχειρηματικά
συμφέροντα), η κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αίρει τον έλεγχο των ιδιωτικών σχολείων
ως τέτοιων από τα όργανα του υπουργείου Παιδείας και αναθέτει στον εκάστοτε
ιδιοκτήτη τον ρόλο της Πολιτείας: οι ανεξέλεγκτες απολύσεις, η απουσία ελέγχου από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια,
η δυνατότητα περαιτέρω ελαστικοποίησης των όρων εργασίας και αμοιβής υποβαθμίζει
τις παρεχόμενες υπηρεσίες εκπαίδευσης και τον κομβικό ρόλο του εκπαιδευτικού
στην αγωγή των μαθητών, ενώ επιπλέον μετατρέπει τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό σε
αναλώσιμο υπάλληλο που δεν υπηρετεί το δημόσιο αγαθό της Εκπαίδευσης, αλλά τις
διαθέσεις του αφεντικού του. Μεγάλος χαμένος σε αυτή την υπόθεση είναι βέβαια
οι ίδιοι οι μαθητές που θα πληρώνουν για αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες.
Ο ΣΙΕΛΒΕ
- Καλεί το υπουργείο ή τον όποιο «υπεύθυνο» αυτού του αίσχους να αποσύρει άμεσα την εγκύκλιο.
- Καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν σε κάθε κινητοποίηση και δράση της ΟΙΕΛΕ και της ΟΛΜΕ για την προάσπιση του εκπαιδευτικού αγαθού .
- Θα ενημερώνει ηλεκτρονικά συνεχώς για τις εξελίξεις και θα πραγματοποιήσει ενημερωτική συγκέντρωση μελών εντός του καλοκαιριού.
- Θα εξετάσει σε Γενική Συνέλευσή του στις αρχές Σεπτέμβρη τις εξελίξεις και θα συμμετάσχει σε απεργιακές κινητοποιήσεις, εφόσον δεν ανατραπεί αυτή η κατάσταση. Κανένα σχολείο ανοιχτό το Σεπτέμβρη υπό αυτές τις συνθήκες.
15.7.13
|
|
This entry was posted on 15.7.13
You can follow any responses to this entry through
the RSS 2.0 feed.
You can leave a response,
or trackback from your own site.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου