Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΑΔΩΝ – Η ΟΙΕΛΕ ΕΛΑΒΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


Εστάλησαν από το Υπουργείο παιδείας προτάσεις δημόσιου διαλόγου για τις ομαδοποιήσεις των κλάδων των εκπαιδευτικών. Η ομαδοποίηση των κλάδων θα πρέπει να οδηγήσει σε συγχώνευση των γνωστικών αντικειμένων σε μεγάλα διεπιστημονικά και διαθεματικά πεδία, όπως άλλωστε επιτάσσουν οι εξελίξεις της σύγχρονης παιδαγωγικής επιστήμης και οι ανάγκες της εκπαίδευσης και της εργασίας. Πρόσφατα, άλλωστε, η ΟΙΕΛΕ είχε καταθέσει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής την ακόλουθη σχετική πρόταση:
 «Οι μαθητές δεν θα πρέπει να εξειδικεύονται σε βάθος σε ένα περιορισμένο αριθμό μαθησιακών αντικειμένων, αντιθέτως πρέπει να παίρνουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών αντικειμένων, έτσι ώστε να έχουν μετά τη δυνατότητα επιλογής για συστηματικότερη μελέτη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τα μαθησιακά αντικείμενα δεν αποτελούν, κατά τη γνώμη μας, αυτοσκοπό.
Τα παρωχημένα εκπαιδευτικά συστήματα θεωρούμε ότι προκρίνουν τη λογική των κατακερματισμένων εκπαιδευτικών αντικειμένων, ενώ εμείς θεωρούμε, ότι είναι καλύτερο να υπάρχει μια ενοποιημένη διαθεματική προσέγγιση».

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΟΙΕΛΕ ΠΡΟΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ
Συνάδελφοι,
Το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες τις προτάσεις του για την ομαδοποίηση των κλάδων των εκπαιδευτικών.
Επειδή θεωρούμε ότι το ζήτημα είναι σημαντικό και επειδή οι θέσεις της Ομοσπονδίας πάντοτε διαμορφώνονται μέσα από διάλογο με τους συναδέλφους, παρακαλούμε να μας αποστείλετε εγγράφως τις απόψεις (ανώνυμα ή επώνυμα) σας στο mail της Ομοσπονδίας oieleomospondia@gmail.com με τίτλο «Για τις ομαδοποιήσεις κλάδων».
Οι απαντήσεις σας θα καταγραφούν και θα αναλυθούν από τους ερευνητές του Κλαδικού μας Ινστιτούτου και του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, ώστε να προκύψουν οι επεξεργασμένες θέσεις της Ομοσπονδίας μας για το ζήτημα.

Διαβάστε εδώ την πρόταση του ΥΠΠΕΘ για την ομαδοποίηση των κλάδων των εκπαιδευτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.