ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018
Εκδόθηκε η υπουργική απόφαση για τη χορήγηση ή ανανέωση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης με αποδοχές σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς για το σχολικό έτος 2017-2018.
Δείτε εδώ την Υπουργική Απόφαση
31.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΙΕΤΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ! ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ, Η ΟΙΕΛΕ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
Αναγκαζόμαστε να υπενθυμίσουμε σε συναδέλφους και μη:
• Σύμφωνα με το άρθρο 28, παρ. 1 του Ν. 4415/2016:
Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί προτείνονται προς πρόσληψη από τον ιδιοκτήτη του ιδιωτικού σχολείου και μετά την έγκριση της πρότασης από το Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης συνάπτουν σύμβαση ορισμένου χρόνου, η οποία αρχίζει την ημέρα παροχής των υπηρεσιών από τον εκπαιδευτικό και λήγει την 31η Αυγούστου του δεύτερου έτους από την πρόσληψή του. Κατά τη λήξη της διετίας ο ιδιοκτήτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση. Μετά την πάροδο της διετίας και εφόσον η σύμβαση δεν καταγγελθεί κατά τα ανωτέρω, μετατρέπεται αυτοδικαίως σε σύμβαση αορίστου χρόνου.
• Με βάση την εργατική νομοθεσία, η απόλυση είναι έγκυρη μόνο όταν καταβληθεί η αποζημίωση ταυτόχρονα με την επίδοση του εγγράφου της καταγγελίας της σύμβασης εργασίας.Επίσης, είναι άκυρη η καταγγελία σε περίπτωση που δεν έχουν τακτοποιηθεί όλες οι οφειλές δεδουλευμένων!
• Η αποζημίωση που δικαιούται η εκπαιδευτικός μετά από δύο έτη εργασίας ισούται με δύο μικτούς μισθούς (υπολογίζεται με βάση τον τελευταίο καταβληθέντα μικτό μισθό) συν τη προσαύξηση του 1/6 του ποσού αυτού.
Σε περίπτωση που Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καλύψουν τέτοιες περιπτώσεις και οι Διευθυντές τους εκδώσουν διαπιστωτική πράξη απόλυσης, η ΟΙΕΛΕ θα κινηθεί νομικά κατά παντός υπευθύνου για παράβαση καθήκοντος και εξυπηρέτηση συμφερόντων τρίτων εναντίον του δημόσιου συμφέροντος.
31.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ – Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΖΗΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Πριν από λίγες ημέρες το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα τα βασικά σημεία της πρότασης για τη «Μεταρρύθμιση και Αναβάθμιση του Γενικού Λυκείου και Νέο Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».
(Προς ενημέρωση των συναδέλφων, η ΟΙΕΛΕ έχει καταθέσει πλήρη και αναλυτική πρόταση για την «Αναβάθμιση του μορφωτικού και κοινωνικού ρόλου του Γενικού Λυκείου» – Οκτώβριος 2012, εδώ).
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η πρόταση του Υπουργείου εστιάζει την προσοχή της στη μείωση των μαθημάτων στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών διδασκαλίας ανά μάθημα και στην εξεταστική διαδικασία λήψης του Απολυτηρίου και εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ
• η θέση του στο εκπαιδευτικό σύστημα
• η σύνδεση του πτυχίου που παρέχει το Λύκειο με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
31.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Ή ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ- ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ;
30.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Α. Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ
Πιο συγκεκριμένα:
- Στα άρθρα 2, 3 και 4 του Ν.1600/86 προβλέπεται ότι η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που μονιμοποιούνται, καθώς και η υπηρεσία τους στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, για κάθε περίπτωση.
- Με το άρθρο 17 του Ν.2470/97 αναγνωρίζεται για μισθολογική εξέλιξη (Μ.Κ. και χρονοεπίδομα) η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε σχολεία ιδιωτικής εκπαίδευσης.
- Με το άρθρο 6 του ν. 1824/1988 και το άρθρο 15 του ν. 3205/2003 θεσμοθετείται η αναγνώριση της πλήρους προϋπηρεσίας σε ιδιωτικά σχολεία των εκπαιδευτικών που εργάζονται πλέον στη δημόσια εκπαίδευση.
- Με το άρθρο 97, παρ. 2 του Ν. 4310/2014 η συνολική προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση συνυπολογίζεται για την υπηρεσιακή εξέλιξη.
- Αντίστοιχη είναι και η πρόβλεψη του άρθρου 33, του Ν. 4386/2016, όπου αναφέρεται πως ο συνολικός χρόνος της προϋπηρεσίας τους σε σχολεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης συνυπολογίζεται για την ένταξη του υπό κρίση προσωπικού στις διατάξεις του ν. 4024/2011 (Α΄226) και για την υπηρεσιακή του κατάσταση, χωρίς τον περιορισμό της επταετίας.
Στη χώρα μας εδώ και 40 χρόνια περίπου ισχύει ότι ακριβώς ισχύει και σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση όπου η προϋπηρεσία, είτε διανύεται στη δημόσια, είτε στην ιδιωτική εκπαίδευση, θεωρείται πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό η πολιτεία αναγνωρίζει διαχρονικά τόσο την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία ως πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία, όσο και τον ενιαίο χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.
Αναφέρουμε συνοπτικά τις από το 1977 (από τον εκτελεστικό του Συντάγματος νόμο 682 για την ιδιωτική εκπαίδευση) νομοθετικές ρυθμίσεις που καθόριζαν τον τρόπο χρήσης της προϋπηρεσίας που διανυόταν στην ιδιωτική εκπαίδευση ως προσόντος ένταξης σε πίνακα αναπληρωτών, ή ως προσόντος διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση.
- Στην παράγραφο 9 του άρθρου 30 του Ν. 682/77 ορίζεται ότι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ορισμένου ή αορίστου χρόνου που απολύονται από ιδιωτικά σχολεία ή που οι σχολικές μονάδες στις οποίες υπηρετούσαν καταργούνται μπορούν να προσληφθούν σε δημόσια σχολεία με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, όπου υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες, εκτός των περιοχών Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
- Με το άρθρο 62 του Ν. 1566/85 επαναλαμβάνεται η πρόθεση του νομοθέτη να προσλαμβάνονται απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί και ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί με τετραετή προϋπηρεσία που έχασαν τη δουλειά τους λόγω κατάργησης σχολικών μονάδων σε θέσεις ΙΔΑΧ (ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) στην περίπτωση που έχουν διοριστεί σύγχρονοί τους (άνθρωποι από την επετηρίδα διοριστέων που έχουν λάβει την ίδια χρονιά πτυχίο του ίδιου κλάδου) στο δημόσιο. Η πρόσληψη γίνεται σε περίπτωση που υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες εκτός των περιοχών Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
- Με το άρθρο 7 του Ν.1865/1989 προσλαμβάνονται στη δημόσια εκπαίδευση οι απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί «με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχουν».
- Με το Ν. 2525/97 του Αρσένη, καταργήθηκε ο θεσμός της επετηρίδας και θεσπίστηκε ως προϋπόθεση διορισμού η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, επομένως ανεστάλη κάθε προηγούμενη πρόβλεψη για διορισμό των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Η σύνδεση της προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση ως προσόν διορισμού στο δημόσιο επανέρχεται με το Ν. 2986/2002. Στο άρθρο 13 του νόμου προβλέπεται ότι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και ειδικοτήτων των ιδιωτικών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που απολύονται και έχουν συμπληρώσει κατά το χρόνο απόλυσής τους εξαετή υπηρεσία στις σχολικές μονάδες αυτές, προσλαμβάνονται στη δημόσια εκπαίδευση, χωρίς να απαιτείται ο διορισμός συγχρόνων τους από τον πίνακα διοριστέων του ν. 1566/1985. Εφόσον είχαν προσληφθεί μετά το 1997, άρα είχαν μικρότερη των έξι ετών προϋπηρεσία, εγγράφονταν στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Το δικαίωμα αυτό δεν ίσχυε σε περίπτωση που ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός παραιτούνταν, γεγονός που επιβεβαιώνει την ειδική αξία που ο νομοθέτης αποδίδει στην εκπαιδευτική προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση.
- Με το άρθρο 13 του Ν.2986/2002 προβλέπεται η πρόσληψη στη δημόσια εκπαίδευση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που απολύονται έχοντας τουλάχιστον εξαετή υπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο. Ταυτόχρονα οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται έχοντας μικρότερη από εξαετή προϋπηρεσία εντάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών με αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους στην ιδιωτική εκπαίδευση. Την ίδια χρονιά, με το νόμο 3027 (άρθρο 7) άλλαξε η διαδικασία διορισμών εκπαιδευτικών συνολικά.
- Με το άρθρο 5 του Ν. 3194/2003 οι απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται λόγω καταγγελίας σύμβασης ή κατάργησης τάξης ή τμήματος ή σχολικής μονάδας και έχουν εξαετή υπηρεσία με 18 ώρες την εβδομάδα ή έχουν μειωμένο ωράριο και με αναγωγή αυτού συμπληρώνουν τέσσερα έτη με 18 ώρες την εβδομάδα τοποθετούνται με σχέση ΙΔΑΧ σε προσωποπαγείς προσωρινές θέσεις. Επίσης όσοι συμπληρώνουν δύο έτη πλήρους υπηρεσίας (ή, αν έχουν μειωμένο ωράριο, να συμπληρώνουν τον χρόνο αυτό με αναγωγή στο υποχρεωτικό) εγγράφονται στον Πίνακα Αναπληρωτών. Για κάθε σχολικό έτος λογίζεται προϋπηρεσία δέκα μηνών και ορίζεται εκ νέου ότι η προϋπηρεσία δεν μετρά σε περίπτωση που ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός παραιτηθεί.
- Με το άρθρο 9, παρ. 6 του Ν. 3391/2005 ορίζεται πως για την εγγραφή στον πίνακα των αναπληρωτών απαιτείται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση να είναι συνεχής για δύο έτη στην ίδια σχολική μονάδα (είτε με πλήρες ωράριο, είτε με μειωμένο μετά από αναγωγή στο υποχρεωτικό). Ορίζεται επίσης ότι για το διορισμό των εκπαιδευτικών αυτών στο δημόσιο απαιτείται τουλάχιστον διετής προϋπηρεσία ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στη δημόσια εκπαίδευση.
- Η αναγνώριση της προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση και η διασύνδεσή της με την υπηρεσία στην δημόσια πιστοποιείται και με το άρθρο 27 του Ν. 3475/2006 σύμφωνα με το οποίο εκπαιδευτικοί που έχουν προσληφθεί και υπηρετούν σε ιδιωτικό σχολείο µε πλήρες ωράριο διδασκαλίας δεν προσλαµβάνονται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωροµίσθιοι εκπαιδευτικοί στη δηµόσια εκπαίδευση. Με διευκρινιστική εγκύκλιο που εξεδόθη στη συνέχεια αποσαφηνίστηκε ότι σε περίπτωση που ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός επιλεγεί κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ως αναπληρωτής και δεν φύγει από το ιδιωτικό σχολείο, ο χρόνος υπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας αναπληρωτή εκπαιδευτικού.
- Ο Ν. 3848/2010 καταργώντας τις προσλήψεις κατά 40% μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία και αντικαθιστώντας τους μόνο με πίνακα κατάταξης με βάση τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, έδωσε κατ’ εξαίρεση (άρθρο 9, παρ. 5) τη δυνατότητα ένταξης στους πίνακες αυτούς ορισμένων κατηγοριών εκπαιδευτικών, μεταξύ των οποίων και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που απολύθηκαν λόγω κατάργησης τάξης, τμήματος, ή σχολικής μονάδας και τον Ιούλιο του 2010 είχαν συμπληρώσει 24μηνη υπηρεσία. Επίσης, με την παράγραφο 10 του ίδιου άρθρου μέχρι τη διενέργεια του πρώτου ΑΣΕΠ από την ψήφιση του νόμου θα μπορούν να διορίζονται στο δημόσιο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που περιγράφονται στο άρθρο 5 του Ν. 3194/2003. Τέλος, με την παράγραφο 14 του ίδιου άρθρου, ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί των οποίων το σχολείο έχει καταργηθεί κι έχουν μέχρι τον Ιούλιο του 2010 εξαετή υπηρεσία, διορίζονται στο δημόσιο με βάση τις προβλέψεις του άρθρου 62 του Ν. 1566/1985, αρκεί να μην έχουν αξιολογηθεί αρνητικά.
- Οι παράγραφοι 10 και 14 του άρθρου 9 του Ν. 3848/2010 καταργήθηκαν με τη μνημονιακή νομοθεσία (Ν. 4093/2012, Θ2, παρ. 1β). Ωστόσο, είναι σε ισχύ το δικαίωμα του απολυμένου ιδιωτικού εκπαιδευτικού να εντάσσεται στους πίνακες αναπληρωτών με πλήρη αναγνώριση της προϋπηρεσίας του, με την προϋπόθεση να έχει συμπληρώσει δύο πλήρη έτη στην ιδιωτική εκπαίδευση. Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι η προϋπηρεσία στο ιδιωτικό σχολείο δεν αναγνωρίζεται εαν η εργασιακή σχέση λυθεί λόγω παραίτησης.
- Με βάση εγκυκλίους που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας το 2015 και το 2016, ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, που απολύονται αποκλειστικά και μόνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας, εφόσον συμπληρώνουν στην ίδια σχολική μονάδα κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό και με σειρά που εξαρτάται από το χρόνο αυτής της υπηρεσίας, εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της παρ. 5 του άρθρου 6 του ν.3255/2004. Η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση που δύναται να προσμετρηθεί είναι αυτή που έχει διανυθεί έως τον Ιούλιο του 2010 και από την 1/9/2012 έως σήμερα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη φιλοσοφία του συνταγματικού νομοθέτη σεβάστηκαν όλες οι κυβερνήσεις του παρελθόντος, ακόμα και οι πλέον συντηρητικές και αντιλαϊκές, πλην της τελευταίας (Σαμαρά-Βενιζέλου).
Ο κοινωνικός αυτοματισμός και η διαίρεση των εργαζομένων που επιχειρείται από ορισμένους δεν πρέπει να βρει ανταπόκριση ούτε στην εκπαιδευτική κοινότητα ούτε στην κοινωνία. Δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση αποτελούν πυλώνες του Ενιαίου Εκπαιδευτικού Χώρου.
Η ισότιμη αναγνώριση της προϋπηρεσίας στα ιδιωτικά σχολεία τόσο για την ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών όσο και για τη μοριοδότηση για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών αποτελεί αυτονόητη συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας.
29.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΑΡΘΡΟ DOCUMENTO: ΕΦΤΑΣΕ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΜΕ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ – ΥΦ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ: ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ – ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ Η ΠΟΕΔΗΝ
Η αταλάντευτη δέσμευση της κυβέρνησης για να προχωρήσει η αποκατάσταση της νομιμότητας για το μείζον ζήτημα των παράνομων τίτλων σπουδών και του διορισμού των κατόχων τους στο δημόσιο αναδεικνύεται σήμερα σε άρθρο της κυριακάτικης εφημερίδας Documento. Στο άρθρο φιλοξενείται δήλωση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη, σύμφωνα με την οποία η επανεξέταση των κατόχων των παράνομων τίτλων από τα 18 «αμαρτωλά» ιδιωτικά ΤΕΕ θα γίνει άμεσα κι ότι η κυβέρνηση δεν θα συμβιβαστεί με τις παρανομίες των συγκεκριμένων ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.
Το πιο σημαντικό, ίσως, θέμα που προκύπτει από το άρθρο είναι η διακομματική συναίνεση στην αντιμετώπιση του φαινομένου. Η πρώην Υπουργός Παιδείας και κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ κ. Μαριέττα Γιαννάκου που ψήφισε τον πρώτο νόμο για την καταπολέμηση του φαινομένου των παράνομων τίτλων (Ν. 3577/2007 και ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τις κυβερνήσεις μέχρι και το 2014) σε μια συμβολική κίνηση πολιτικής γενναιότητας δήλωσε ότι είναι απαράδεκτη η διαχρονική αδράνεια της Πολιτείας για το θέμα και ότι επιβάλλεται να εφαρμοστούν οι νόμοι.
Στο άρθρο φιλοξενείται, επίσης, δήλωση του Προέδρου της ΟΙΕΛΕ Μ. Κουρουτού, ο οποίος αναφέρεται στην αναγκαιότητα αντιμετώπισης του φαινομένου, διότι η συνέχισή του οξύνει τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες. Για το θέμα της αγωγής της ΠΟΕΔΗΝ δηλώνει ότι δεν υπάρχουν πολλά να πει κανείς για μια Ομοσπονδία που αποκαλεί «νόμιμα» τα αμαρτωλά ιδιωτικά ΤΕΕ που χορηγούσαν τους παράνομους τίτλους και «ανύποπτους» τους μαθητές που έπαιρναν τα πτυχία χωρίς να παρακολουθούν.
Στο δημοσίευμα γίνονται αναφορές σε εξόφθαλμες περιπτώσεις παρανομίας και γίνεται μια ιστορική αναδρομή του φαινομένου με έμφαση στην πολυετή προσπάθεια της ΟΙΕΛΕ να ξεσκεπαστεί το σκάνδαλο. Τέλος, η ΠΟΕΔΗΝ εμφανίζεται πλήρως απομονωμένη και ο Πρόεδρός της κ. Γιαννάκος εκτίθεται ακόμη περισσότερο δημόσια. Την ώρα που ο πολιτικός κόσμος της χώρας συμφωνεί ότι το θέμα των παράνομων τίτλων πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ εμμένει στο γνωστό συντεχνιακό του τροπάριο ότι οι τίτλοι είναι «νόμιμοι». Ευτυχώς, η κοινωνία βγάζει πλέον τα συμπεράσματά της.
Δείτε εδώ το δημοσίευμα της εφημερίδας Documento
29.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
Τράπεζα Αίματος Σ.Ι.Ε.Λ.Β.Ε
23.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Κινητοποιήσεις | 0 Comments
ΩΡΑΡΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ
- Για τις εκπαιδευτικές δράσεις και δραστηριότητες πέραν του ωρολογίου προγράμματος του Ιδιωτικού σχολείου (με maximum 40 ώρες/εβδομάδα) απασχολούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί της οικείας σχολικής μονάδας για συμπλήρωση των ωρών του διοριστηρίου τους.
- Τα ιδιωτικά σχολεία μπορούν να διδάσκουν παράλληλα περισσότερες ξένες γλώσσες και να επιλέγουν ποιές και πόσες ξένες γλώσσες θα διδάσκονται, πλέον της μίας (1) πρώτης ξένης γλώσσας που προβλέπεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του δημοσίου σχολείου. Η διδασκαλία πρόσθετης ξένης γλώσσας σε μαθητές που φοιτούν σε άλλες σχολικές μονάδες γίνεται κατά προτεραιότητα από εκπαιδευτικούς της οικείας σχολικής μονάδας που απασχολούνται για συμπλήρωση των ωρών του διοριστηρίου τους
23.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΘΕΜΑΤΑ …ΥΓΕΙΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ESOS.GR…
22.8.17 | | 0 Comments
«ΦΡΕΣΚΑΡΟΥΜΕ» ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΤΟ 2014 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ
- Μέτρα Διασφάλισης Ποιότητας σχετικά με το έργο των παρόχων Ιδιωτικής
- Μέτρα για τη διασφάλιση της νομιμότητας στις διαδικασίες και στην έκδοση των
22.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ: ΖΗΤΑ 200.000 ΕΥΡΩ (!) ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ
Η αγωγή της ΠΟΕΔΗΝ έρχεται μετά από παρόμοια αγωγή που είχαν καταθέσει οι εκπρόσωποι των σχολαρχών κατά της ΟΙΕΛΕ και του Προέδρου της, επειδή είχαμε καταγγείλει το ζήτημα των παράνομων τίτλων στην Κομισιόν. Τα συμπεράσματα δικά σας. Αξίζει, επίσης, τον κόπο να διαβάσει κανείς το κείμενο της αγωγής της ΠΟΕΔΗΝ. Σ’ αυτήν χαρακτηρίζονται «νόμιμα» τα 18 ιδιωτικά ΤΕΕ που έκλεισε η πολιτεία λόγω της έκδοσης παράνομων τίτλων και «ανύποπτοι» οι μαθητές που έπαιρναν το ψεύτικο 20άρι χωρίς να φοιτούν, χωρίς να παρακολουθούν εργαστήρια, χωρίς να δίνουν εξετάσεις. Τραγέλαφος…
Η ΟΙΕΛΕ θα ζητήσει για το ζήτημα τις θέσεις και την παρέμβαση κομμάτων και συνδικαλιστικών φορέων. Ζήτησε, επίσης, σήμερα από τον Υπουργό Παιδείας να επισπευστούν οι διαδικασίες επανεξέτασης των κατόχων παράνομων τίτλων.
Διαβάστε εδώ το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ΟΙΕΛΕ.
22.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ Ή ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΛΥΚΕΙΟ)
Η γνώση των δικαιωμάτων μας είναι απαραίτητο εφόδιο για την διεκδίκησή τους και για να έχουμε τη δυνατότητα να αφοσιωθούμε απρόσκοπτα στα εκπαιδευτικά μας καθήκοντα. Το Νομικό πλαίσιο το οποίο σχετίζεται με τις συμβάσεις και τις καταγγελίες συμβάσεων (Ν. 4415/2016, Ν. 4472/2017) είναι το ακόλουθο.
ΕΙΔΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Διετής Σύμβαση
Προκειμένου να ολοκληρωθεί η απόλυση, ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει εξοφληθεί πλήρως μέχρι και την 31/8 του δεύτερου έτους της σύμβασής του.
Α. Σε περίπτωση που προταθεί υπογραφή μονοετούς σύμβασης αρνούμαστε κατηγορηματικά και το καταγγέλλουμε άμεσα στην Ομοσπονδία (εκτός από περιπτώσεις αναπλήρωσης νομίμως απουσιαζόντων εκπαιδευτικών).
Β. Απαγορεύεται η καταγγελία σύμβασης κατά τη διάρκεια της διετίας.
Σύμβαση Αόριστου Χρόνου
Εφόσον η αρχική διετής σύμβαση δεν καταγγελθεί, μετατρέπεται αυτόματα και αυτοδίκαια σε σύμβαση αορίστου χρόνου. Η σύμβαση αυτή καταγγέλλεται μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:2. Περίπτωση διδακτικής, παιδαγωγικής ανεπάρκειας ή επαγγελματικής ασυνέπειας. Στηρίζεται «σε δύο τουλάχιστον εκθέσεις που αφορούν δύο τουλάχιστον συνεχόμενα διδακτικά έτη βάσει κριτηρίων που καθορίζονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Η πρώτη έκθεση συντάσσεται από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και κοινοποιείται στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο και η δεύτερη συντάσσεται από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και κοινοποιείται στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο, ο οποίος προσθέτει συμπληρωματικά έκθεση εφόσον το κρίνει σκόπιμο και ειδικά στην περίπτωση που η γνώμη του διαφέρει από αυτή του Διευθυντή» (Νόμος 4472/2017, άρθρο 56, παρ. 8). Κατά την σχολική χρονιά 2017-2018 πιθανόν να υπάρξουν εκθέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων (η πρώτη από τις δύο απαραίτητες εκθέσεις), γι’ αυτό, εφόσον προκύπτουν τέτοιες «εκθέσεις», όλοι οι συνάδελφοι πρέπει να επικοινωνούν άμεσα με την Ομοσπονδία.
Α. Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις οι καταγγελίες εξετάζονται από επιτροπή που απαρτίζεται από 3 Πρωτοδίκες και από έναν εκπρόσωπο της ΟΙΕΛΕ και της αντιπροσωπευτικότερης εργοδοτικής οργάνωσης (ΣΙΣ) που όμως έχουν μόνο δικαίωμα λόγου και όχι ψήφου. Η επιτροπή αποφασίζει υποχρεωτικά μέσα σε 90 μέρες. (Νόμος 4472/2017, άρθρο 56, παρ. 9).
Β. Η επιτροπή υποχρεούται να λάβει υπόψη της και τις υπηρεσιακές εκθέσεις.
Γ. Ο εκπαιδευτικός παραμένει στην θέση του μέχρι την έκδοση της απόφασης. Αρμόδιος για την έκδοσή της απόφασης είναι ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, ύστερα από την απόφαση του οποίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσφύγουν στα αρμόδια διοικητικά δικαστήρια.
ΠΡΟΣΟΧΗ
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΜΠΟΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!
Αποζημίωση απόλυσης2 έτη συμπλ. έως 4 έτη= αποζ. 2 μηνών
4 έτη συμπλ. έως 5 έτη= αποζ. 3 μηνών
5 έτη συμπλ. έως 6 έτη= αποζ. 3 μηνών
6 έτη συμπλ. έως 8 έτη= αποζ. 4 μηνών
8 έτη συμπλ. έως 10 έτη= αποζ. 5 μηνών
10 έτη συμπληρωμένα = αποζ. 6 μηνών
11 έτη συμπληρωμένα = αποζ. 7 μηνών
12 έτη συμπληρωμένα = αποζ. 8 μηνών
13 έτη συμπληρωμένα = αποζ. 9 μηνών
14 έτη συμπληρωμένα = αποζ. 10 μηνών
15 έτη συμπληρωμένα = αποζ. 11 μηνών
16 έτη συμπληρωμένα και άνω = αποζ. 12 μηνών
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχετικά με τις αποζημιώσεις λόγω συνταξιοδότησης, ισχύει ότι προβλέπεται για τον ιδιωτικό τομέα.
Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν απορίες, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την Ομοσπονδία.
17.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ Ν.4415/2016 ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«2. Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί προτείνονται προς πρόσληψη από τον ιδιοκτήτη του ιδιωτικού σχολείου και μετά την έγκριση της πρότασης από το Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης συνάπτουν σύμβαση ορισμένου χρόνου, η οποία αρχίζει την ημέρα παροχής των υπηρεσιών από τον εκπαιδευτικό και λήγει την 31η Αυγούστου του δεύτερου έτους από την πρόσληψή του. Κατά τη λήξη της διετίας ο ιδιοκτήτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση. Μετά την πάροδο της διετίας και εφόσον η σύμβαση δεν καταγγελθεί κατά τα ανωτέρω, μετατρέπεται αυτοδικαίως σε σύμβαση αορίστου χρόνου.»
Χαιρετίζουμε την απόφαση της κ. Διευθύντριας και εξακολουθούμε να επαγρυπνούμε για την τήρηση της νομοθεσίας.
Δείτε εδώ την απόφαση.
16.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΡΑΠΙΣΜΑ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΙΣΟΤΙΜΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Καλούμε όλους τους συναδέλφους που είχαν τέτοιου τύπου παράνομα διοριστήρια στα Αρσάκεια σχολεία, ή σε οποιοδήποτε άλλο ιδιωτικό σχολείο να ενημερώσουν άμεσα την Ομοσπονδία (τηλέφωνα:210-5230819,210-5238148, email:oieleomospondia@gmail.com, oiele@ath.forthnet.gr).
11.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ-ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΡΑΠΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΕΓΚΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΑΡΙΣΤΕΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΟΠΤΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ;
Δυστυχώς, ο φαρισαϊσμός δεν έχει όριο…. Τις τελευταίες ημέρες ο κ. Μπαμπινιώτης περιοδεύει τα συστημικά πάνελ και εξαπολύει μύδρους κατά του Υπουργείου Παιδείας για την επιλογή των σημαιοφόρων στην παρέλαση επικαλούμενος (όπως και κάποιοι άλλοι) την αριστεία. Εμείς, βέβαια, γνωρίζουμε την αιτία της οργής του. Με τις τελευταίες νομοθετικές παρεμβάσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση όλα τα ιδιωτικά σχολεία, όπως βέβαια και τα Αρσάκεια Σχολεία, δεν μπορούν πλέον να λειτουργούν άναρχα και ασύδοτα, με την καταπάτηση της εκπαιδευτικής και της εργατικής νομοθεσίας, όπως συνέβαινε την πενταετία 2010-2015.
Για να δούμε όμως λίγο τη δράση «αριστείας» του κ. Μπαμπινιώτη στην ιδιωτική εκπαίδευση.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΡΣΑΚΕΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η συνάδελφος Ε.Δ. υπηρετούσε ως καθηγήτρια στα Αρσάκεια Σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2007 έως τον Ιούνιο του 2010 (για 3 χρόνια), οπότε και της ανακοινώθηκε αιφνιδίως η απόλυσή της, ενώ μάλιστα ήταν έγκυος! Όταν μετά την απόλυσή της προσπάθησε να προσληφθεί στη δημόσια εκπαίδευση ως αναπληρώτρια, αξιοποιώντας τις σχετικές διατάξεις που της έδιναν τέτοια δυνατότητα (τουλάχιστον 2ετή υπηρεσία), διαπιστώθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου ότι τα διοριστήριά της ήταν παράνομα (3 μονοετείς δήθεν αναπληρώσεις, χωρίς να αναπληρώνει κανέναν), εν αγνοία της!
Γι’ αυτούς τους λόγους προσέφυγε στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να ακυρώσει την παράνομη απόλυσή της και να επαναπροσληφθεί και στα διοικητικά προκειμένου να αποκαταστήσει τα διοριστήριά της.
Μετά από 5ετή τιτάνιο αγώνα, άνεργη με ένα μικρό παιδί, δικαιώθηκε τόσο από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών με την απόφαση 567/2014, όσο και από το Πρωτοδικείο Αθηνών με την απόφαση 433/2015. Παρόλα αυτά, δημιουργήθηκαν αρκετά προσκόμματα στην εκτέλεση της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου (για την αποκατάσταση των διοριστηρίων της), ενώ η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία άσκησε έφεση επί της απόφασης 433/2015 που ακύρωνε της απόλυση και διέτασσε την επαναπρόσληψη της εκπαιδευτικού.
Χρειάστηκαν άλλα δύο χρόνια δικαστικών αγώνων ώστε τελικά το Εφετείο Αθηνών με την απόφαση 3270/30-6-2017(δείτε εδώ) να απορρίψει την έφεση της Φιλεκπαιδευτικής και να δικαιώσει πανηγυρικά τη συνάδελφο. Η Φιλεκπαιδευτική του κ. Μπαμπινιώτη αναγκάστηκε να δεχτεί τις υπηρεσίες της, καθώς η απόλυσή της κρίθηκε παράνομη και άκυρη και ήδη η συνάδελφος αναλαμβάνει υπηρεσία στο σχολείο της. Οφείλουμε εδώ να σημειώσουμε ότι ο Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης της συναδέλφου σε κάθε δικαστική διαδικασία.
Πρόκειται για μια τεράστια νίκη του κόσμου της εργασίας ενάντια στην εργοδοτική αυθαιρεσία. Κι όλα αυτά σε ένα σχολείο που θεωρείται ισότιμο των δημοσίων, σε ένα σχολείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Πρόκειται, επίσης, για κόλαφο στους λίγους (ευτυχώς) δημόσιους «λειτουργούς» σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που ενέκριναν τις παράνομες πράξεις Μπαμπινιώτη και δεν δίσταζαν να εγκρίνουν παράνομα διοριστήρια προκειμένου να κάνουν το χατίρι του αμύντορα της εκπαιδευτικής …αριστείας…
Ο «ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ» ΤΗΣ …ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ…
Σε μια πράξη επιβράβευσης της …επιχειρηματικής «αριστείας» το 2012 η τότε κυβέρνηση αποφάσισε να τοποθετήσει τον κ. Μπαμπινιώτη στη θέση του Υπουργού Παιδείας προβάλλοντας το ακαδημαϊκό του προφίλ, αλλά «ξεχνώντας» ότι ήταν ταυτόχρονα επικεφαλής 29 ιδιωτικών σχολείων. Ο Πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Στο σύντομο χρονικό διάστημα που διήρκεσε η θητεία του ως Υπουργού Παιδείας, προσπάθησε να εξασφαλίσει εκατομμύρια ευρώ για τους επιχειρηματίες της εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Μπαμπινιώτης ως Υπουργός Παιδείας λειτούργησε ως ιδιοκτήτης ιδιωτικού σχολείου, ικανοποιώντας τα ρουσφέτια του Συνδέσμου των σχολαρχών και στρεφόμενος εναντίον των ιδιωτικών εκπαιδευτικών:
• Η έκδοση και αποδοχή της γνωμοδότησης 214/2012 του ΝΣΚ με την οποία έκανε ένα δώρο 32 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως στους σχολάρχες και αφαίρεσε 27 εκατομμύρια ευρώ από τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, αλλά και 20 εκατομμύρια από τα ασφαλιστικά τους ταμεία. Την εν λόγω γνωμοδότηση την παράγγειλε, την εξέδωσε και την υπέγραψε ο ίδιος την τελευταία κυριολεκτικά ημέρα της θητείας του, λίγες ώρες πριν διαλυθεί η Βουλή το Μάιο του 2012!
Οι απίστευτες παρατυπίες κατά την υπηρεσιακή διακίνηση της σχετικής γνωμοδότησης υποχρέωσαν την ΟΙΕΛΕ να υποβάλει μηνυτήρια αναφορά κατά του κ. Μπαμπινιώτη και κατά παντός υπευθύνου για πιθανή παραποίηση δημόσιου εγγράφου, ψευδή βεβαίωση και παράβαση καθήκοντος.
Το καλύτερο, βέβαια, είναι ότι ο επικεφαλής του Συμβουλίου που συνέταξε τη γνωμοδότηση, (προφανώς επειδή αρίστευσε στα «καθήκοντά» του εκδίδοντας νομικό κείμενο που «εξυπηρετούσε» τον τότε Υπουργό Παιδείας) βρέθηκε ξαφνικά μετά από λίγο καιρό στο ΔΣ της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.
• Επιχείρησε τρις να προωθήσει τροπολογία στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Υπουργός Παιδείας, με την οποία απελευθερώνονταν οι απολύσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και αποσυρόταν η κρατική εποπτεία από την ιδιωτική εκπαίδευση. Η τροπολογία αυτή τελικά δεν ψηφίστηκε και αποσύρθηκε ύστερα από παρεμβάσεις των πολιτικών κομμάτων και υπό την κατακραυγή της κοινωνίας.
Αυτό ήταν όλο κι όλο το νομοθετικό «έργο» του κ. Μπαμπινιώτη στην ιδιωτική εκπαίδευση…. Μια διευθέτηση εις βάρος των εργαζόμενων…
ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ κ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ
Έχουμε πολλάκις προκαλέσει τον κ. Μπαμπινιώτη σε δημόσιο διάλογο, προκειμένου να απολογηθεί για όσα του καταμαρτυρούμε σχετικά με τη δράση του στην Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία. Όμως ο κ. Μπαμπινιώτης προτιμά το μονόλογο στα γνωστά «στασίδια» ενημέρωσης, όπου ακούγεται μόνο η δική του φωνή και από όπου εξαπολύει, χωρίς ίχνος επιχειρήματος, τις γνωστές ύβρεις εναντίον των κακών «συνδικαλιστών» (ενώ το 2009 επαινούσε την ΟΙΕΛΕ για τις εμπεριστατωμένες θέσεις της στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία…)
Τον προκαλούμε και πάλι. Έχει το θάρρος δημόσια να αντιπαρατεθεί μαζί μας και να δώσει λόγο για τα έργα και τις ημέρες του, όχι ως καταξιωμένου ακαδημαϊκού (όπου εμείς δεν μπορούμε να τον κρίνουμε), αλλά στην ιδιωτική εκπαίδευση;
9.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΝΟΜΟ 1566/85, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ-ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ ΣΤΗ ΔΝΣΗ ΙΔ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ Π.Δ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πριν από μερικές μέρες εκδόθηκε Προεδρικό Διάταγμα που εισάγει ρυθμίσεις για τη λειτουργία νηπιαγωγείων και ιδιωτικών σχολείων.
Είναι γνωστό ότι ο θεμελιώδης νόμος 1566/85, που ψηφίστηκε με πρωτοβουλία του τότε Υπουργού Παιδείας Απόστολου Κακλαμάνη κατ’ εφαρμογήν του Συντάγματος, ορίζει ότι δημόσια και ιδιωτικά σχολεία λειτουργούν με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις. Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα επιστολή προς τη Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας με την οποία ζητά να εφαρμοστεί το προαναφερθέν Π.Δ. και στην ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει σειρά ενεργειών της Ομοσπονδίας, ώστε να διασφαλιστεί η ισότιμη λειτουργία δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, όπως επίσης και η διαφάνεια και η νομιμότητα στη λειτουργία της ιδιωτικής εκπαίδευσης εν γένει .
Διαβάστε εδώ την επιστολή της ΟΙΕΛΕ.
9.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
4.8.17 | | 0 Comments
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΖΗΤΗΣΕ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ Η ΝΔ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ, ΥΠΕΡ ΤΟ ΚΚΕ
2.8.17 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΚΥΣΔΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ/ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2.8.17 | | 0 Comments