Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, που ευχόμαστε να είναι παραγωγική ως προς το έργο μας, η Ομοσπονδία ξεκινά ανοιχτό διάλογο με όλους τους Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς για το «Νέο Λύκειο».
Πριν από δύο εβδομάδες το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα τα βασικά σημεία της πρότασης για τη «Μεταρρύθμιση και Αναβάθμιση του Γενικού Λυκείου και Νέο Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».
Πριν από δύο εβδομάδες το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα τα βασικά σημεία της πρότασης για τη «Μεταρρύθμιση και Αναβάθμιση του Γενικού Λυκείου και Νέο Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».
Η ΟΙΕΛΕ με ανάρτηση της (εδώ) σχολίασε, αρχικά, την συγκεκριμένη πρόταση κάνοντας αναφορά στις ολοκληρωμένες θέσεις της Ομοσπονδίας: «Αναβάθμιση του μορφωτικού και κοινωνικού ρόλου του Γενικού Λυκείου» – Οκτώβριος 2012,(εδώ).
Θεωρώντας ότι το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό, δεδομένου ότι θα σηματοδοτήσει μία νέα πορεία για την Λυκειακή, και όχι μόνο, Εκπαίδευση στην πατρίδα μας και για τα ιδιωτικά σχολεία, η Ομοσπονδία ανοίγει ευρύτατο διάλογο με τους συναδέλφους Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς. Πιο συγκεκριμένα, και ύστερα από συνεννόηση, προγραμματίζει επισκέψεις σε πολλά Ιδιωτικά σχολεία προκειμένου οι συνάδελφοι να καταθέσουν τους προβληματισμούς και τις απόψεις τους. Η συγκέντρωση των απόψεων αυτών θα συμβάλει αποφασιστικά στην επικαιροποίηση των θέσεων της Ομοσπονδίας, που διατυπώθηκαν το 2012. Επίσης, θα αποσταλεί σχετική επιστολή στους Διευθυντές Λυκείων σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία της χώρας.
Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα των επισκέψεων μαζί με τις λεπτομέρειες της διαδικασίας που θα ακολουθηθεί. Επειδή οι επισκέψεις μας δεν μπορούν να καλύψουν όλα τα ιδιωτικά σχολεία της χώρας, καλούμε τους συναδέλφους, ιδίως τους υπηρετούντες στη λυκειακή βαθμίδα, που επιθυμούν να συμμετάσχουν στον διάλογο ακόμη και εξ αποστάσεως να επικοινωνήσουν με την Ομοσπονδία και να δηλώσουν τη συμμετοχή τους.
Καλή χρονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.